dilluns, 12 de gener del 2009

DEBAT

Hola! En 10 dies sabrem si serà nen o nena i en això no estem massa d'acord... La nena vol una nena i el nen vol un nen! Després ja no hi pensarem en el que volíem, però és per portar-nos la contrària ;D


Tampoc ens posem d'acord amb gairebé cap nom, ni de nen ni de nena. Alguns ens heu aconsellat fer una llista amb els pocs que no ens desagradin a tots dos. Ho intentarem...


Però volíem demanar-vos a tots que ens ajudeu i participeu en el debat. Publiqueu comentaris amb els noms que us agradin i ens ajudin a fer la llista, ok??


Gràcies!!



4 comentaris:

boca452 ha dit...

Hola Jordi...feliç any abans que res....la veritat es que els noms del fills es molt personal...jo vaig fer una llista i després vaig anar esborrant el que m'agradava menys...

martachka ha dit...

Noms? Buf, quina feinada! A veure a mi de noi m'agrada Marc i Pau. I de noia, sempre m'ha agradat molt el nom de Queralt, també m'agrada Júlia, Mar i Laura. Suposo que si hagués de triar nom per un fill meu faria una llista més llarga, però així sense pensar massa són els primers noms que em vénen al cap. I em sembla que fins aquí la meva aportació personal...

Ja informareu quan sapigueu si tindrem nebodet o nebodeta ;)

Anònim ha dit...

si és nen........jabugo

Neus ha dit...

hola cosí postís!! jejeje
felicitats per la bona nova!! l'uri i la mireia ja m'ho van dir en un dels àpats de nadal...ueee!! jejeje...que tingueu molta sort i a veure què serà serà...petons! Neus, la cosineta ;)